|
|
|
Tweet |
|
|
|
Miközben Tarlós István főpolgármester óriásplakátjai arról biztosítanak és ígérik a jövőre vonatkozóan is, hogy „Biztos kezekben a város”, a BKK saját közösségi oldalán hívta fel a figyelmet arra, hogy a Ferenciek tere felé közlekedők óvatosan navigáljanak, mert beomlott az útpálya a Kossuth Lajos utcában.
Ráadásul kétsávnyi szélességben, kideríthetetlen okokból. Amint az is kideríthetetlen, hogy mi a frászt útkarbantartanak már vagy másfél éve az Erzsébet hídra vezető Szabadsajtó útján, ahol amúgy is egy sávra kényszerül mind a személyi, mind a tömegközlekedés forgalma.
Ezzel gyakorlatilag elesett a péntek déli-koradélutáni forgalom, mivel átlag félórás késést okozott az így lelassult belvárosi közlekedés. Ráadásul ezzel egy időben a villamosközlekedésre sem lehetett vérnyomáscsökkentő alternatívaként átváltani a Blaha Lujza térnél a buszokról, mivel a BKK járművein már eleve bemondták, hogy a Jászai Mari tér felé villamospótló járatokra kell átszállni.
A Város Szíve facebook-csoport annyit tudott meg az útomlásról, hogy:
"Másfél méter mély és több mint 2 sáv széles gödör van a Kossuth Lajos utcában, a Városház utca torkolatánál, mert beszakadt az úttest. A Fővárosi Önkormányzat beruházásában épült itt nemrég egy távfűtés cső, emiatt volt hónapokig felbontva az út. A mostani, épp vízzel telő gödör ennek az építkezésnek a helyén keletkezett. Nem ez az első jele, hogy kritikán aluli színvonalú lehetetett a beruházás, néhány hete arról posztoltunk videót, hogy ködszerű por kavargott ugyanott."
Budapest jelen főpolgármestere azonkívül, hogy pofánmegafonozza a neki nem tetsző politikusokat és a kérdéseiket, alkalmatlan arra, hogy egy fővárost a reszketeg kezeire bízzunk. Amennyiben még azt sem képes biztosítani, hogy legalább a tömegközlekedés gördülékenyen működjön éves átlagban, az jobban tenné, ha a róla elnevezett kampányújságokkal kitapétázná a szobáját, ernyedten hátradőlne és biztos kezeibe kapná egyetlen petyhüdt lényegét.
Csak október 13-tól csinálja a négy fala közt.
(forrás: szabadhir.hu) |
|
|
|