|
|
|
Tweet |
|
|
|
Az egyikben például arról számoltak be, hogy a felületükön aktivált álláslehetőségek minimum 50-60%-át azok a hirdetések tették ki, amelyekben a cégek adminisztrációs, asszisztensi és irodai munkára kerestek embert. Kaposvár irodai állásajánlatát itt találja, a Kaposvárállás aloldalán.
A következőkben pedig a legizgalmasabb pozíciókat fogjuk részletesebben is átbeszélni.
Személyi asszisztens
Ez egy kifejezetten izgalmas pozíció, amelynek a legfőbb feladatai közé tartozik a vezetői munka segítése, illetve az olyan asszisztensi, titkársági feladatok elvégzése, mint amilyen például az üzleti utak és konferenciák leszervezése.
Többféle lehetőség is adott ezen a téren. Bizonyos állásokhoz elegendő a többéves gyakorlat, a nyelvtudás és a számítógépes ismeret. De olyan is akad, amelyikhez diplomát vagy felsőfokú szakképzettséget is kérnek.
Irodavezető
Az irodavezető pozícióban dolgozó személy jelenti tulajdonképpen az iroda motorját. Ennek a munkakörnek a feladatai közé tartozik az irodai adminisztráció mellett a munkatársak koordinálása, illetve a kapcsolattartás a partnerekkel és a beszállítókkal. A betöltésének alapfeltétele a jogi és gazdasági ismeretek, a számítógép-kezelés, illetve a nyelvtudás.
Szakmai asszisztens
A szakmai asszisztens szintén egy rendkívül érdekfeszítő pozíció, amelynek a betöltéséhez általában szükség van szakirányú végzettségre. De természetesen előfordulhatnak olyan helyek is, ahol ez nem tartozik a követelmények közé, hanem elég a többéves adminisztrációs gyakorlat, a gazdasági végzettség és a nyelvismeret.
Recepciós munkakör
Ennek a pozíciónak a feladatai rendkívül sokrétűek. Beletartozik az érkező vendégek és az ügyfelek köszöntése, a telefonok fogadása, az e-mailek, illetve a levelek elintézése.
Pontosan a munkakör eme összetettsége miatt van szükség önálló, talpraesett, problémamegoldó személyiségre. Ezenfelül megbízhatóságra, rugalmasságra, precizitásra, magas fokú stressztűrő képességre és kiváló kommunikációs készségre. Továbbá nem árt még a nyelvismeret sem, hiszen külföldiekkel is nap mint nap kommunikálni kell.
Adatrögzítő
Adatbank készítése, kérdőívek vagy megrendelések feldolgozása - leginkább ezek tartoznak az adatrögzítő legfontosabb feladatai közé, amelyeket ugyan a legtöbben eléggé monotonnak tartanak, de sokan kifejezetten élvezik őket. Az elvégzésükhöz viszont nem árt a pontosság és a precizitás.
A fentebb leírtakból is látható, hogy a munkavállalók az adminisztratív területen igazán széles kínálatból válogathatnak, és ezeknek a pozícióknak a keretein belül igazán izgalmas feladatokat láthatnak el. |
|
|
|