![]() |
|
![]() |
|
Tweet |
|
|
![]() |
|
Mivel azonban a hercegnő nemzeti örökségünk legbecsesebb darabjait kapja meg uralkodó édesapjától, hogy "desztinációként" a férjével kedvére játszadozzon velük, nem igazán tud eluralkodni rajtunk az önfeledt jókedv.
Attól a gondolattól pedig már kifejezetten görcsbe rándul az ember gyomra és ökölbe szorul a keze, hogy Hatvanpuszta hercegnője egy olyan országban kap uralkodó édesapjától műemlékeket meg közpénz-milliárdokat a "szupergazdag ázsiai"-fétise kiélésére, ahol az állam nem talált néhány milliót annak érdekében, hogy ne kelljen állítólagos közüzemi tartozások miatt három nappal az iskolakezdést megelőzően autista és egyéb okból sajátos nevelésű igényű gyermekeket ellátó oktatási intézményeket bezárni és ezzel szinte megoldhatatlan helyzetbe hozni mind a speciális ellátásra szoruló gyerekeket, mind pedig a szüleiket.
A hercegnő által a Gellért Szállóban a "szupergazdag ázsiaiknak" kialakítandó egyetlen "entertainment suite" bekerülési költségéből alighanem meg lehetett volna menteni ezeket az intézményeket és vele az autista gyermekek szükséges ellátását.
Gyakran hallom, olvasom azt a megjegyzést, hogy Orbán esetleges veresége sem oldaná meg azokat a problémákat, melyek a vereségét okozták. Erre az a válaszom, hogy ha az új kormány a longevity-hercegnőnek és a férjének biztosított közpénz-milliárdokat a magyar gyerekekre - különösen pedig a különböző okok miatt hátrányos helyzetben lévő gyerekekre - fogja fordítani, akkor bizony már ettől az egy intézkedéstől sokkal jobb hely lesz ez az ország, mint amilyen most. Nekem legalábbis egész biztosan.
(„Hétfőn izgalmas beszélgetésben vehettem részt a „Figyelő powered by Világgazdaság Tőke. Versenyképesség. Egyensúly” konferencián, ahol az utolsó panelbeszélgetés témája a magyar gasztronómia export és bormarketing jövőjéről szólt. Beszélgetőpartnereim Rókusfalvy Pál, a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos, Gianni Annoni gasztronómiai szakértő és étteremtulajdonos, valamint Dobó Mátyás, a Visit Hungary üzleti együttműködések vezetője voltak.
Nagyon érdekes volt hallani a szakértők véleményét arról, hogy hogyan tehetjük még sikeresebbé a magyar borokat és ételeket nemzetközi szinten. Egyetértettünk, hogy Magyarországnak óriási potenciálja van a nemzetközi gasztronómiai piacon, hiszen a minőség adott, de fontos megtalálni azt az identitást, azokat az üzeneteket, amik ezt eladhatóvá teszik” – írta Instagram-oldalán Orbán Ráhel.) |
|
|
|