HÍRHATÁR ONLINE - Örökké vérző seb marad a nemzet testén – végleg kihunyt az Echo TV lángja

HÍRHATÁR ONLINE
   
 2020.01.26.
 Vasárnap
Ma Vanda napja van.
Holnap Angelika napja lesz.
   EUR árfolyam
   336,17 Ft
   CHF árfolyam
   313,77 Ft
   
   
   
   
   
   

 

MINDEN HÍR | AKTUÁLIS | SZÍNES | BLOG | RENDŐRSÉGI HÍREK | SPORT | KULTÚRA | TÖBB HÍRHATÁR | HELYBEN VAGYUNK!

    
2019. 10. 06. 12:31     


Örökké vérző seb marad a nemzet testén – végleg kihunyt az Echo TV lángja
Miközben a parlament előtt félárbócra eresztették a nemzeti lobogót a nemzeti gyásznapon, mellyel az 1849-ben kivégzett 13 aradi mártír előtt tisztelgünk, emlékezzünk meg pár sorban egy másik tragédiáról – a héten mindörökre elsötétült a méltán népszerűtlen médiakloáka monitorja.

Az Echo Tv-t 2005-ben, még a szocialista vezetésű kormány működése alatt indította Széles Gábor, ami, s erről kevesebb szó esik, ma egyszerűen elképzelhetetlen volna a jelen ellenzék számára.

 

Szélestől a felcsúti géniusz Mészáros Lőrinc 2016-ban vette meg a csatornát, ami egy év alatt teljesen megújult, rengeteg technikai fejlesztést hajtottak végre, milliárdos összegből - tökfeleslegesen.  

 

A médium azt követően szűnt meg létezni, hogy Simicska eladta érdekeltségeit – ahogy akkor fogalmaztak, “visszafoglalta a jobboldal az elbitorolt Hír Tv-t” -, a két tévé viszont sok volt, ezért úgy döntöttek, marad a Hír Tv, az Echo Tv név pedig eltűnik.

 

Az Echo Tv-sek ekkor – amint a Hvg.hu fogalmazott - megszállták a Hír Tv-t, ahonnan szinte minden régi munkatársat elküldtek. Papíron az Echo a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványé lett (KESMA), tulajdonosként is a KESMA volt bejegyezve, most viszont a tévét üzemeltető cég véglegesen eltűnt a nyilvántartásokból, és hivatalosan is beolvadt a Hír Tv-t üzemeltető cégbe.

 

Az Echo Tv műsorszolgáltatása április elsejétől szűnt meg, ám ahogy a munkatársak, úgy a műsorok egy része is átköltözött a Hír Tv csatornájára.

 

Mindez természetesen nem azt jelenti, hogy a Mészáros család totál hülye lenne az elektronikus médiához, hiszen – Sándor György klasszikus szavait idézve – annyi mindenhez nem értenek, hogy az már sokoldalúságnak számít. Mészárosné például a vidéki televíziózás főnixmadaraként izzít: saját gyártású magyar műsorokra koncentrál majd az október közepétől megújuló s általa tulajdonolt Life TV, mely olyan hírességekkel állapodott meg mint Szulák Andrea, Návai Anikó, Várkonyi Andrea, Esztergályos Cecília, Karda Bea és Vastag Csaba.

 

Mert az meg hogy néz ki, hogy az asszonynak nincs egy saját tévéje, ha már az ura médiamogul is lett.

 

(forrás: szabadhir.hu)


További hírek

  Változatlanul mocskosak a villamosmegállók peronjai
2020. 01. 26. 13:23 hirhatar.hu
  Lovasi András ma felébredt és beleállt a győri Fidesz-kampányba – jó lesz még valamire
2020. 01. 26. 13:22 hirhatar.hu
  Karácsony Gergely évtizede halott színházat újíttat fel
2020. 01. 26. 13:22 hirhatar.hu
  Jakab Pétert választották a Jobbik elnökévé a párt tisztújító kongresszusán
2020. 01. 25. 16:46 hirhatar.hu
  A gyanús kispesti közétkeztetési pályázatot vizsgálná az LMP
2020. 01. 25. 16:46 hirhatar.hu
  Tippeljen: miért viszik egzotikus országokba a pénzünket Orbánék...?
2020. 01. 25. 16:46 hirhatar.hu
  Másodperceken múlt egy család élete Gyömrőn
2020. 01. 25. 12:28 gyomroi-hirhatar.hu
  A gyömrőiek számára is előnyös lehet a reptéri vasút
2020. 01. 25. 08:01 gyomroi-hirhatar.hu
  Karácsony Gergely és Márki-Zay Péter Győrben erősítette a hétvégi választást
2020. 01. 24. 16:18 hirhatar.hu
  A Borkai-botrányról már egy éve tudott a Fidesz szűk vezetése – 12 milliót fizettek is, de későn
2020. 01. 24. 16:18 hirhatar.hu





IMPRESSZUM | MÉDIAAJÁNLAT | SZABÁLYZAT | HÍRLEVÉL

(c)2o15 Hírhatár Lapcsoport