|
|
|
Tweet |
|
|
|
A „Celeb vagyok, ments ki innen!” c. műsorban Tóth Andi pedig nem azért nem fogadta el a közeledését, mert a lánynak ne tetszene – ilyesmi a nemzet csődörénél szóba se jöhet. A lány szerinte kizárólag azért utasította el, mert zárkózott, és nem meri kimutatni az érzelmeit. Kevésbé kínos napjain húszéves lányokat kefél és operettet gajdol lóháton, a kínosabbakon Jimmy-feldolgozásokat ad elő.
Tóth Andi visszautasította Pintér közeledését. Nincs ebben semmi különös: vannak nők, akiknek nem elég azon három körülmény szerencsés együttállása, hogy valaki gazdag, kigyúrt és az ipari mennyiségben bevitt anabolikus szteroid mellett még negyven után is feláll neki. Napi két adag kokain ide, az önmagunkkal kötött szerelem oda, előfordul, hogy valakinek nem kellünk, na. Pintér Tibor ennek ellenére is tudja, mi kell a nőnek, a nemzeti együttműködés táltos fallosza ezért fel is ajánl egy szerepet Tóth Andinak az általa rendezett, Jimmy életét feldolgozó darabban! Majd ő betanítja.
Ez a péniszpótlék úgy akar más férfiak fölé emelkedni, hogy közben ő maga sosem volt az. A férfit ugyanis az különbözteti meg a taknyos kisfiútól, hogy legalább képes észlelni a nőt. Meg vagyok róla győződve, hogy Pintér Tibornak még egyetlen nővel sem volt ilyen élménye, sőt, bizton kudarcot vallanék akkor is, ha csak megpróbálnám neki elmagyarázni, mit keres a pinán a nő testének többi része.
Akit kikosaraznak a vérbe, és a kokainnal doppingolt nárcizmusa dacára annyi önbizalma sincs, hogy összeomlás nélkül tudomásul vegye azt (vagy legalább újra próbálkozzon), ezért helyette szerepet ajánl a színházában a nőnek, nem értem, milyen alapon nevezi magát férfinak. Aki csak a hatalmával tud csajozni, de azt is csak úgy, hogy huszonéves lányokat vakít, amíg azok a pompa, az asztalra kiszórt fehér csíkok és a Danaboltól meredő izmok hatására ráülnek a faszára, nyomokban sem tartalmaz férfiasságot.
Nem tudom, mit kompenzál Pintér a drogokkal, a gyúrással és Zámbó Jimmyvel, de az biztos, hogy ha valaki olyan lányokat dönget folyamatosan, akiknek az életkora az övé felét sem éri el, annak a forrása nem a férfi-, hanem a gyermekkorban van. Az, aki ezzel nem képes ezzel szembenézni, és a visszautasítás elől is a hatalmába menekül, a HOT! magazin modellje bármikor lehet, a férfiasságé viszont legfeljebb többéves terápiát követően.
Ranschburg Jenő, aki a fejlődéslélektan kiemelkedő hazai képviselője volt, azt mondta, a testépítés kifejezetten nőies vonás.
A célja nem az erőfejlesztés, hanem a csábítás szépséggel – ami tradicionálisan (és a tudomány - nem a genderideológia, hanem a tudomány - szerint ma is) a nők eszköze a párválasztás során. Világunk elnőiesedésének eredménye, hogy a férfiak átveszik a nők párválasztási taktikáit, amit két további jelenség követhet: totális passzivitásba süllyednek, és nem mernek kezdeményezni, vagy a szorongást kompenzálandó, olyan erőltetetten nyomulnak, mint Pintér Tibor Tóth Andira, aztán nem tudják kezelni, amikor ez nem kell. Jön a felvágás hatalommal és pénzzel, majd ha ez sem működik, akkor a mai nők vagy frigidek (esetünkben zárkózottak) vagy kurvák.
Pintér Tibor nem férfi, de még csak nem is fiúcska. Egy végletekig elnőiesedett társadalom nyomorúságos végterméke, aki fényképeken és interjúkban próbálja kétségbeesetten bebizonyítani magának és a világnak, hogy alfahím. Teszi mindezt valódi férfiminta hiányában úgy, ahogy a tévében látta: szőkített hajjal, kockás hassal és fehér lovon.
Izzadságszagú utánnyomata annak, amiről egy 14 éves kislány azt hiszi, férfi.
Ha Pintér Tibornak mégis kiforrottabb fogalma van a saját férfiasságát illetően, mint egy 14 éves kislánynak, akkor miért kell minden létező alkalmat megragadnia, hogy ezt ennyire kényszeresen demonstrálja?
|
|
|
|